پیچ و رولپلاک سنگ نما و اب بندی نمای ساختمان-جهان فرود پیچ و رولپلاک سنگ نما و اب بندی نمای ساختمان-جهان فرود .

پیچ و رولپلاک سنگ نما و اب بندی نمای ساختمان-جهان فرود

درآمد میلیونی از راپل در کشور های حوزه خلیج فارس

 ممکن است با شنیدن کلمه کار در ارتفاع تصوری وحشتناک از ارتفاع و افرادی که راپل انجام می دهند، داشته باشید. این کار با توجه به رعایت نکات ایمنی و تجربه و تخصص افراد ماهر صورت میگیرد. این حرفه علاوه بر خطرات احتمالی، یکی از شغل های پرخطر نیز محسوب می شود. افراد بسیار اندکی هستند که در این حرفه مشغول به کار می باشند. با این حال؛ این حرفه نیاز به وقت و هزینه زیادی ندارد. به همین دلیل افراد علاقه مند به راپل می توانند با گذراندن دوره های آموزشی؛ تخصص لازم جهت انجام این کار را بدست آورند. ایرتا در سال ۱۹۹۴ راهنمای کار با طناب در ارتفاع (راپل) را منتشر کرده است.

 

از جمله راهنمایی های ایرتا در رابطه با کار در ارتفاع و استفاده از طناب شامل موارد زیر می شود:

۱_ارائه راهنمایی استفاده از ابزارها و ادوات مرتبط با این حرفه

۲_ ارائه راهکارهایی برای کارکنان این حرفه و استفاده کنندگان روش های کار با طناب

۳_ شرکت هایی که از قوانین ایرتا پیروی می کنند، باید مورد بررسی و رسیدگی های مختلف قرار بگیرند.

۴_ شرکت ها باید از لحاظ کیفی و فنی راپل کار؛ مورد بررسی قرار بگیرند.

۵_ تمامی افرادی که از سال ۱۹۹۲ وارد این حرفه و حوزه صنعتی می شوند، باید دوره های آموزشی مختلف ایرتا را بگذرانند.

 

هم اکنون این حرفه به علت درآمد میلیونی که دارد؛ در میان بسیاری از جوانان محبوبیت پیدا کرده است. افرادی که علاقه مند به استخدام و مشارکت در این حرفه هستند؛ می توانند به شرکت های معتبر و مطمئن در این زمینه مراجعه کنند.

 

اخبار اشتغال و تعاون, اشتغال و تعاون,آشنایی با کار در ارتفاعپیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب و بدون داربست

 

هزینه آموزش و درآمد کار در ارتفاع با بیمه :

افرادی که در زمینه کار در ارتفاع مانند: راپل ، فعالیت می کنند؛ ابتدا باید تمامی دوره های آموزشی این حرفه را پشت سر بگذارند. این آموزش ها باعث آمادگی بیشتر و آشنایی افراد با این حرفه می شود. آموزش های مربوط به این حرفه توسط متخصصین مجرب و بین المللی با ارائه مدرک معتبر صورت می گیرد. البته آموزش این حرفه در شرکت های مرتبط این کار بدون ارائه مدرک هم انجام می شود. 

 

میزان هزینه آموزش این حرفه از ۵ الی ۱۵ میلیون است. بالاترین رقم هزینه آموزش راپل مربوط به ارائه مدرک می‌باشد. حقوق هر فرد راپل کار بر اساس بزرگی و کوچکی پروژه و مبتدی و حرفه‌ای بودن راپل کار و میزان سختی کار محاسبه می شود. میانگین حقوق و دستمزد هر فرد در این حرفه از۳۰ الی ۵۰ میلیون در ماه تعیین شده است. البته میزان درآمد این حرفه با توجه به شرایط کار و ارزش خاصی که در دیگر کشور‌ها دارد، متفاوت است. میزان حقوق دریافتی کارکنان کار در ارتفاع در کشورهای حوزه خلیج فارس مانند: عمان و کویت بر اساس خدمات متفاوت نماشویی و آب بندی نما از ۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان در ماه می‌باشد.

 

یکی از موضوعات مهم در خصوص کار در ارتفاع ؛  صدور بیمه برای افراد شاغل در این حرفه  است. به علت خطرات احتمالی و شرایط متفاوت این شغل؛ بیمه موضوع بسیار مهم و اساسی در این حرفه محسوب می‌شود. یکی از مهمترین نوع بیمه در این حرفه، بیمه مسئولیت ساختمانی است. این بیمه نامه در هنگام ساخت و ساز یک پروژه عمرانی و ساختمانی تهیه می شود. بیمه مسئولیت ساختمانی از طرف کارفرما برای کارگران و کارکنان پرداخت می گردد. نام دیگر آن؛ بیمه حوادث ساختمانی است. این بیمه نامه شامل خسارت های احتمالی هنگام ساختمان سازی مانند: هزینه های پزشکی، نقص عضو و فوت می گردد.

 

هزینه آموزش و درآمد کار در ارتفاع با بیمه,میزان هزینه آموزش,پیچ کردن سنگ نماپیچ کردن سنگ نما

 

تفاوت استفاده از کار با طناب در ارتفاع و داربست:

برای آشنایی بیشتر با راپل می توانیم مثالی در این زمینه بزنیم. تصور کنید شما می خواهید با کار در ارتفاع برجی در ایران را نماشویی کنید یا برای یک ساختمان پیچ رولپلاک نما انجام دهید. شما می توانید با استفاده از طناب و صرف هزینه و زمان کمتر نسبت به نصب داربست؛ این امور را انجام دهید. در واقع نصب داربست اقدامی نامناسب و غیر اصولی می باشد. از نظر صرفه جویی در زمان نیز، استفاده از راپل گزینه مناسب تری است. شما برای انجام نماشویی توسط داربست باید مدت زمان طولانی تری را صرف کنید. یعنی علاوه بر مدت زمانی که کارگران برای شست و شوی نما نیاز دارند؛ باید مدت زمانی را نیز صرف بستن و جمع آوری داربست کنند. این درحالیست که شما با استفاده از راپل هنگام کار در ارتفاع زمان کمتری را صرف خواهید کرد. 

 

با توجه به آنچه ذکر شد؛  نتیجه میگیرم استفاده از روش طناب یا راپل در زمینه کار در ارتفاع خیلی مقرون به صرفه تر نسبت به استفاده از داربست می باشد. 

 

خدمات پیچ و رولپلاک,پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جهان فرود,فعالیت های راپل کارکار در ارتفاع راپل جهانف رود

 

خدمات ساختمانی مرتبط با کار در ارتفاع :

همانطور که در موارد فوق ذکر شد؛ ما  تلاش کردیم شما را تا حدودی با حرفه جدید و نوین کار در ارتفاع و میزان درآمد و آموزش این حرفه آشنا کنیم. امروزه به علت افزایش ساختمان ها و آپارتمان های بلند؛ شست و شوی نمای ساختمان به یک دغدغه تبدیل شده است. ضمن اینکه نماکاری ساختمان نیز بسیار مهم می باشد. به علت ارتفاع زیاد ساختمان ها؛ عموما از افراد متخصص در زمینه کار با طناب استفاده می شود که دوره دیده و دارای مدرک هستند. این شیوه نوین و جدید جایگزین ارائه خدمات داربست شده است، زیرا کار در ارتفاع با داربست از ایمنی کمتری نسبت به راپل برخوردار می باشد. افرادی که در حیطه کار با طناب در ارتفاعات فعالیت دارند، به راحتی می توانند با استفاده از طناب ها به قسمت های  مختلف ساختمان دسترسی پیدا کنند.

 

میزان هزینه آموزش,پیچ کردن سنگ نما,تفاوت استفاده از کار با طناب در ارتفاع و داربستپیچ و رولپلاک نما در کرج

 

ایا در کشورهای خارجی هم نمای ساختمان را پیچ و رولپلاک میکنند؟ 

در کشورهای خارجی و یا حوزه خلیج فارس اکثر نماها شیشه ای و سیمانی است و کم پیدا میشود کسی نما را سنگ بکند و اگر هم سنگکاری انجام شود بسیار ایمن و با اصول خاصی انجام میدهند تا سنگ روی سر خودشان نیوفتد. پیچ و رولپلاک سنگ نما در کشور ما یکی از پر مخاطب ترین خدمات است. به دلیل بالا بودن مرگ و میر بر اثر ریزش سنگ و حتی خسارت روی ماشین کم کم تمام مدیران ساختمان سازنده ها روی به پیچ کردن سنگ نما اوردهند.

 

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

قیمت این خدمات چه در تهران و چه در کرج هیچ تفاوتی باهم ندارند. به همین دلیل میتوانید با تماس باما به راحتی در هرمنطقه از ایران هستید خدمات پیچ و رولپلاک نمای خود را به ما بسپارید. این خدمات به صورت طناب و بدون داربست انجام میگیرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۱:۲۴ توسط:جهان فرود موضوع: نظرات (0)